Czas i koszty dostawy

Czas dostawy:

  • Termin realizacji jest podany przy każdym produkcie (znajduje się nad ceną). Podany czas finalizacji zamówienia mówi w przybliżeniu ile dni roboczych potrzebne jest do spakowania i wysłania produktu po zaksięgowaniu wpłaty.
  • Przy płatności przelewem, czas wykonania wydłuża się o czas w, którym zostanie zaksięgowana wpłata.
  • W przypadku dłuższego czasu realizacji niż ten, który jest podany, kontaktujemy się z kupującym w celu poinformowania o wydłużeniu zamówienia i potwierdzić dalszą wole realizacji zamówienia.
  • UWAGA! Czas podawany jest w dniach roboczych.

Stan dostępności:

  • Na wyczerpaniu / Średnia ilość - oznacza, że w naszym magazynie pozostało nam kilka ostatnich sztuk towaru. Towar dodany do koszyka nie oznacza rezerwacji, w tym czasie może się okazać, że realizacją nie będzie możliwa, ponieważ towar został wyprzedany,
  • Duża ilość -oznacza to, że towar jest dostępny w naszym magazynie i może zostać wysłany nie później, niż w kolejnym dniu roboczym, 
  • Dostępny na zamówienie/zapytanie o dostępność- oznacza to, że danego produktu nie mamy w chwili obecnej w magazynie; podany czas ma charakter wyłącznie orientacyjny (po otrzymaniu zamówienia potwierdzamy dostępność takich produktów u naszych dostawców, a właściwą datę wysyłki wprowadzamy do statusu zamówienia, który można sprawdzać w zakładce "Twoje zamówienia") i oznacza czas niezbędny do jego sprowadzenia oraz skompletowania do wysyłki; zawsze staramy się maksymalnie skrócić czas oczekiwania. 
  • Brak towaru- oznacza, że obecnie nie posiadamy danego towaru w magazynie i złożenie zamówienia nie będzie możliwe. Aby zostać poinformowanym o terminie najbliższej dostawy, prosimy o kontakt telefoniczny pod nr.  

 

Dodatkowe informacje:

  • Przy zakupie produktów z różną dostępnością czas wysyłki kompletnego zamówienia będzie odpowiadał najdłuższemu podanemu terminowi.
  • Informujemy, iż zamówienie może zostać zrealizowane w kilku oddzielnych paczkach, różnymi spedycjami, gdyż produkty mogą zostać wysłane z różnych magazynów. Uwaga: nie ponoszą Państwo z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat.
  • Przy finansowaniu zakupów poprzez system ratalny należy doliczyć czas potrzebny na formalności związane z weryfikacją i podpisaniem umowy z bankiem.

Koszt dostawy:

  • Koszt wysyłki produktów dostępnych (Na wyczerpaniu, średnia ilość i duża ilość)
    • Wysyłka do punktu odbioru Paczkomaty Inpost - 9,99 zł
    • Wysyłka kurierem InPost – 11,90 zł
    • Wysyłka kurierem DPD – 15 zł
    • Wysyłka za pobraniem kurierem InPost – 14,90
    • Wysyłka za pobraniem kurierem DPD – 18 zł
  • Koszt wysyłki towaru „dostępny na zamówienie”
    • Wysyłka kurierem – 21 zł zł
  • Wszystkie zamówienia produktów COBAeurope powyżej 40 kg będą realizowane wysyłką na palecie lub w miarę możliwości wysyłka zostanie podzielona na kilka paczek – proszę o kontakt na : iczo@maxolkusz.pl lub 606426633
 
Co zrobić jeżeli przesyłka nie dotarła?   

Jeżeli przesyłka nie została doręczona w wyznaczonym terminie, skontaktuj się z nami. Pomożemy w wyjaśnieniu tej sytuacji. Wcześniej, warto skontaktować się z firmą kurierską która doręcza paczkę, ponieważ być może zamówienie jest już w drodze.   

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl